لاستیک

معرفی چند برند لاستیک خودرو

معرفی بهترین برندهای خارجی

برای خرید لاستیک خودرو به طور قطع برند آن بسیار مهم است و نقش مهمی نیز در کیفیت و قیمت آن نیز دارد. امروزه برندهای لاستیک زیاد داخلی و خارجی در بازار ایران موجود است که البته تفاوت های زیادی دارند. تفاوت لاستیک های داخلی و خارجی در مطلب مجزایی بررسی شده است و در این مطلب فقط به معرفی برندهای محبوب و رایج خارجی در بازار ایران می پردازیم. کارخانه های زیادی در سراسر دنیا تحت برندهای متفاوت لاستیک تولید می کنند که برخی از آنان گستره جهانی دارند و محصولات تایر و لاستیک خود را به سراسر جهان صادر می کنند. برخی از این برندهای مطرح لاستیک را حتماً شنیده ایم اما شاید برخی برندهای دیگری نیز باشند که به دلیل زیر مجموعه بودن یک برند مطرح و شاید واردات کم یک برند مطرح و بازار محدود آن در ایران، اسم آن برند لاستیک را نشنیده باشیم و اطلاعات کمی از آن داشته باشیم. در ادامه به معرفی چندین برند مطرح جهانی تولیدکننده لاستیک می پردازیم.

لاستیک بریجستون

لاستیک بریجستون

شرکت بریجستون (Bridgestone) در سال 1931 تاسیس گردید. نام این شرکت در واقع ترجمه موسس آن به زبان انگلیسی است. بریجستون محصولات متنوعی و متفاوتی تولید می کند اما اولین و مشهورترین آن تایر خودرو است. پس از جنگ جهانی دوم این شرکت توانست به مرور زمان وابستگی خود را از سایر کشورها قطع و ضمن عدم وابستگی، نیاز کشور ژاپن را نیز تامین کند. پیشرفت این شرکت به طوری بود که در سال 1988 شرکت لاستیک سازی فایرستون در آمریکا را خریداری کند. اکنون بریجستون در کشورهای بسیاری کارخانه دارد و مالک برندهای بریجستون (Bridgestone)، فایرستون (Firestone)، فیوزیون (Fuzion) و یونی رویال (Uniroyal) می باشد. لاستیک های بریجستون ویژگی هایی دارد که از جمله آن می توان به ماندگاری و طول عمر بالا، آج های مقاوم در برابر عوامل محیطی و خارجی، کیفیت بسیار خوب و نرمی در حرکت خودرو اشاره نمود. گفتنی است لاستیک فابریک بسیاری از خودروها از جمله تویوتا، بریجستون می باشد. شما می توانید با ورود به بخش لاستیک بریجستون از محصولات این برند بازدید نمایید و از مشخصات کلی و فنی همراه با قیمت آن ها مطلع گردید.

لاستیک دانلوپ

لاستیک دانلوپ

کارخانه تولید لاستیک دانلوپ (Dunlop) ابتدا در سال ۱۸۹۰در شهر دوبلین ایرلند و سه سال پس از آن، در شهر هاناو آلمان راه اندازی شد. در مدت کوتاهی لاستیک های دانلوپ به بسیاری از کشورها صادر و یا خط تولید آن راه اندازی شد، تا سال 1902 که با توجه به شرایط و نیاز به فضای بیشتر، کارخانه و دفتر مرکزی آن به انگلیس منتقل گردید. در سال 1985 به علت آشفتگی های مال و بدهی، این  شرکت به صنایع لاستیک سومیتومو (Sumitomo) ژاپن واگذار شد. اکنون پس از فراز و نشیب بسیار، لاستیک دانلوپ هنوز یکی از باکیفیت ترین تایرها محسوب می شود و حتی همچون گذشته محصولات ویژه ای برای مسابقات از جمله فرمول 1 تولید می کند. لاستیک دانلوپ از گذشته تا کنون برپایه تداوم تولید محصولات بهتر برای ارتقای عملکرد وسایل نقلیه و بهبود تجربه رانندگی افراد و همچنین حفظ استوار بوده است. شما می توانید با ورود به بخش لاستیک دانلوپ از محصولات این برند بازدید نمایید و از مشخصات کلی و فنی همراه با قیمت آن ها مطلع گردید.

لاستیک رودستون

لاستیک رودستون

شرکت تولید لاستیک رودستون (Roadstone) یکی از زیر مجموعه های شرکت نکسن کره جنوبی است. نکسن پس از سال ها موفقیت و تجربه در تولید انواع لاستیک، توانسته شرکت های لاستیک سازی زیر مجموعه خود را راه اندازی کند. شرکت رودستون یکی از این زیر مجموعه ها است که چنان زود پیشرفت کرد که سال 2012 میلادی سومین کارخانه بزرگ تولید تایر خود را در چانگ یانگ کره جنوبی راه اندازی نمود. شرکت رودستون اگرچه در کره جنوبی تاسیس و آغاز به کار کرده است اما امروزه در بسیاری از کشورها دفتر و نمایندگی رسمی دارد. بزرگترین کارخانه های رودستون در در یانگسان کره و یک کارخانه بزرگ دیگر به ابعاد 500000 متر مربع در چینگدائوی چین قرار دارد. لاستیک رودستون همیشه از تکنولوژی روز و از بهترین مواد اولیه جهت ساخت تایرهای خود بهره گرفته است. به همین دلیل توانسته سهم خوبی از بازار لاستیک را در دنیا داشته باشد. از ویژگی های فنی رودستون می توان به سایش کم و طول عمر بالا، نرمی و بی صدایی، مواد اولیه و کیفیت درجه یک اشاره نمود. شما می توانید با ورود به بخش لاستیک رودستون از محصولات این برند بازدید نمایید و از مشخصات کلی و فنی همراه با قیمت آن ها مطلع گردید.

لاستیک سومیتومو

لاستیک سومیتومو

برند لاستیک خودرو سومیتومو از سال 1909 در ژاپن شکل گرفت. این شرکت به سرعت توانست محصولات با کیفیت و پرطرفداری تولید و مراحل پیشرفت را طی کند تا جایی که موفق به خرید و مالکیت برند لاستیک دانلوپ در سال 1985 شد. اکنون این شرکت بزرگ ژاپنی، با تولید لاستیک سومیتومو و دانلوپ یکی از بزرگترین و محبوب ترین برندهای لاستیک ماشین در سطح جهانی است. این شرکت توانسته با بهره گیری از مهندسی و تکنولوژی روز دنیا، نیازهای مشتریان را برآورده کرده و یکی از پیشگامان صنعت لاستیک سازی باشد.از ویژگی های لاستیک سومیتومو می توان به عمر مفید طولانی که نتیجه مهندسی نوین و مواد اولیه با کیفیت است، همچنین ساختار پیشرفته جهت راندمان حداکثری، صدای حداقلی و نرمی آن اشاره نمود. شما می توانید با ورود به بخش لاستیک سومیتومو از محصولات این برند بازدید نمایید و از مشخصات کلی و فنی همراه با قیمت آن ها مطلع گردید.

لاستیک فالکن

لاستیک فالکن

شرکت اصلی لاستیک فالکن (FALKEN) در سال 1983با نام OHTSU TIRE در ژاپن تاسیس شد و توانست در مدت کوتاهی به بازار آمریکای شمالی و سپس اروپا ورود کند. این شرکت در سال 2003 به شرکت سومیتومو ژاپن فروخته شد و پس از آن به فالکن تغییر نام داد. تمرکز تولیدات فالکن بر روی تایرهای اسپرت، رالی و مسابقه ای است. این لاستیک با کیفیت در بسیاری از تورنومنت های رالی و حتی مسابقات 24 ساعته استفاده می شود. لاستیک های خودرو و موتور فالکن در بسیاری از کشورها بسیار محبوب است. علت این محبوبیت به دلیل عملکرد آن در سرعت های بالا به ویژه برای وسایل نقلیه اسپرت می باشد. امروزه لاستیک فابریک بسیاری از خودروهای ژاپنی از جمله نیسان و سوزوکی فالکن است. تایرهای فالکن در کشورها مختلفی تولید می شود که بیشتر محصولات موجود در ایران تولید ژاپن و تایلند هستند. شما می توانید با ورود به بخش لاستیک فالکن از محصولات این برند بازدید نمایید و از مشخصات کلی و فنی همراه با قیمت آن ها مطلع گردید.

لاستیک کومهو

لاستیک کومهو

شرکت لاستیک کومهو (KUMHO) در سال 1960 در کره جنوبی راه اندازی شد. این شرکت توانست فعالیت خود را گسترش و حتی در آمریکا شعبه ای راه اندازی کند. کومهو برای اتومبیل‌های سواری، ون، باری، اتومبیل‌های مسابقه AutoGP، جت، هواپیماهای مسافربری و هرگونه وسیله نقلیه دیگر به جز تراکتور و خودروهای راهسازی لاستیک تولید می کند. تولیدات آن سالانه بیش از 68 میلیون حلقه لاستیک و صادرات به بیش از 180 کشور است. امروزه کمپانی های مطرح خودروسازی از تایرهای کمهو برای تولیدات خود استفاده می کنند. کیفیت خوب همراه با قیمت مناسب از مهمترین ویژگی های این برند محبوب کره ای است. شما می توانید با ورود به بخش لاستیک کومهو از محصولات این برند بازدید نمایید و از مشخصات کلی و فنی همراه با قیمت آن ها مطلع گردید.

لاستیک کنتیننتال

لاستیک کنتیننتال

شرکت کنتیننتال یا کانتیننتال (Continental AG) در سال 1871 در هانوفر آلمان تاسیس شد و فعالیت خود را با تولید لاستیک های صنعتی مانند شلنگ های حرارت بالا و لوله های صنعتی لاستیکی آغاز کرد. پس از موفقیت در چندین سال به منظور توسعه فعالیت، در سال 1898 اولین لاستیک های بادی با آج ساده را تولید کرد. کنتیننتال تایر تا کنون پیشرفت های بسیار زیادی داشته و تولیدات صنعت خودروسازی تنها یکی از فعالیت های آن است. کنتیننتال با بیش از 17000 کارمند و 230 نمایندگی در سراسر دنیا، در رده دوم برترین تولیدکننده و چهارمین تولیدکننده بزرگ لاستیک قرار دارد. کنتیننتال همیشه سرآمد تکنولوژی در تولید لاستیک بوده است و در طول حدود 150 سال فعالیت توانسته اولین های بسیاری را برای خود به ثبت برساند که از جمله آن می توان به اولین تایر پنوماتیک در 1904، اولین تایر هواپیما در 1910، اولین لاستیک کامیونی در 1924، اولین تایر کشاورزی بادی اروپا در 1928، اولین لاستیک زمستانی در 1934، اولین لاستیک زمستانی یخ شکن (میخ دار) در اوایل دهه 1950، اولین سیستم تایر run-flat در 1987 اشاره نمود. به دلیل مزایا و ویژگی های زیاد لاستیک کنتیننتال، امروزه لاستیک فابریک بسیاری از خودروهای لاکچری مانند بنز ، بی ام و ، پورشه و آئودی کنتیننتال است. لاستیک های کنتیننتال از مزایا و تکنولوژی های بسیاری بهره مند هستند که تعدادی از آن ها را ذکر می کنیم :

  • SportsPlus : برخی مدل‌های لاستیک کنتیننتال مانند ExtremeContact Sport، از تکنولوژی پیشرفته‌ای به نام SportsPlus بهره می گیرند که سایش و کشش آج را در جاده‌های خیس بهبود می‌بخشد.
  • EcoPlus : بهینه سازی، کاهش مصرف سوخت و سازگار با محیط زیست
  • ContiSeal : قابلیت تعمیر خودکار در پنچری های کوچک، به این صورت که تقریباً 80٪ ناحیه آسیب دیده و سوراخ شده را مهر و موم و آب بندی می کند و مانع از خروج باد و نیاز به تعویض فوری تایر می شود.
  • ContiSilent : جلوگیری از ایجاد صدا و ارتعاشات برای یک سواری نرم و بی صدا
  • Run-Flat : در صورت پنچر شدن لاستیک می توان به طور محدود، به مسیر بدون نیاز به تعویض فوری ادامه داد.
  • چسبندگی در جاده های خیس و شرایط زمستانی : استفاده از ترکیبات ویژه در مواد اولیه و طراحی مناسب به منظور جلوگیری لغزش لاستیک در جاده های خیس

شما می توانید با ورود به بخش لاستیک کنتیننتال از محصولات این برند بازدید نمایید و از مشخصات کلی و فنی همراه با قیمت آن ها مطلع گردید.

لاستیک مارشال

لاستیک مارشال

لاستیک مارشال (Marshal) در واقع زیر مجموعه لاستیک کومهو (Kumho) است. کومهو که در سال 1960 تولید خود را آغاز کرد، پس از موفقیت و استقبال گسترده، در سال 1984 برند مارشال را ایجاد و خط تولید آن را راه اندازی کرد. تولیدات لاستیک مارشال، در واقع با همان کیفیت شناخته شده کومهو ولی با قیمتی پایین تر است. تایرهای مارشال به جز کشور کره جنوبی در چین و تایوان نیز تولید می شود. برند مارشال از گذشته در ایران شناخته شده بود و لاستیک های دور سفید آن روی پیکان زیاد استفاده می شد. گستره تولیدات لاستیک مارشال زیاد و متنوع است و برای انواع خودروهای سواری، SUV، کراس اوور، کامیون و اتوبوس لاستیک تولید کرده است. جدا از کیفیت خوب لاستیک های مارشال در کنار قیمت مناسب آن، ویژگی های دیگری نیز بر محبوبیت این برند افزوده است. لاستیک مارشال نرمی خوبی دارد و عملکرد قابل توجه آن در جاده های صاف و خشک، حس خوب رانندگی را القا می کند. طراحی آج ها، شیارها و بلوک ها کاملا مطابق با تکنولوژی روز است که هندلینگ خوب، پایداری در پیچ ها و سرعت های بالا را به ارمغان می آورد. لاستیک های مارشال از جدیدترین فناوری های استفاده شده در لاستیک های کومهو بهره می گیرند ولی با هزینه ای اقتصادی تر تولید و در بازار عرضه می شوند. شما می توانید با ورود به بخش لاستیک مارشال از محصولات این برند بازدید نمایید و از مشخصات کلی و فنی همراه با قیمت آن ها مطلع گردید.

لاستیک نکسن

لاستیک نکسن

لاستیک نکسن (Nexen) در واقع با نام HEUNG-A در سال 1942 تاسیس شد اما این شرکت فراز و نشیب های بسیار زیادی داشت و چندین بار تغییر نام داد تا در نهایت سال 2000 نکسن امروزی شکل گرفت. نکسن با پشتوانه سال ها تجربه توانست ظرف مدت چند سال به موفقیت بزرگی برسد و چندین کارخانه دیگر احداث کند. در سال 2008 با افتتاح دفتر نمایندگی خود در آلمان، صادرات به بازار اروپا را آغاز نمود و برند رودستون (Roadstone) ایجاد شد. امروزه لاستیک نکسن چنان موفق شده است که برندهای دیگر همچون جی پلنت (J Planet) را ایجاد کند و لاستیک فابریک بسیاری از خودروهای کره ای باشد. لاستیک نکسن توانست با استفاده از تکنولوژی روز، کیفیت بالا و قیمت مناسب، نه تنها در آسیا و اروپا بلکه در سراسر جهان محبوبیت خوبی پیدا کند و محصولات خود را در 120 کشور عرضه نماید. شما می توانید با ورود به بخش لاستیک نکسن از محصولات این برند بازدید نمایید و از مشخصات کلی و فنی همراه با قیمت آن ها مطلع گردید.

لاستیک یوکوهاما

لاستیک یوکوهاما

لاستیک یوکوهاما (Yokohama) یکی از شناخته ترین برندهای لاستیک در سطح جهانی است. یوکوهاما که از سال 1917 فعالیت خود را آغاز کرد توانسته به طور مستمر بر میزان محبوبیت و تنوع تولیدات خود بیفزاید. یوکوهاما برنامه ویژه ای برای مناطق مختلف دنیا به ویژه آمریکا داشته است و همین تفکر بومی سازی، نشان از تاثیر حداکثری بر محبوبیت آن دارد. البته شرکت لاستیک یوکوهاما در فناوری و استفاده از تکنولوژی روز همیشه پیشگام بوده و در کنار آن نگاه ویژه ای به محیط زیست و سازگاری در چرخه طبیعت نیز داشته است. لاستیک های یوکوهاما که به کیفیت بالا مشهور است، تنوع بسیاری نیز دارد و تقریبا برای تمامی وسایل نقلیه، تایرهای گوناگونی متناسب با شرایط استفاده از آن تولید کرده است. تولیدات این شرکت از انواع ماشین های سنگین تا مدل های مختلف خودروهای سواری را شامل می شود. لاستیک یوکوهاما با سابقه فعالیت بیش از 100 سال و حضور رسمی در 120 کشور توانسته لاستیک های اورجینال بسیاری از کمپانی های خودروسازی از جمله بنز ، آئودی، لوتوس، پورشه، تویوتا، هوندا و… را تولید کند. نرمی و فرمان پذیری عالی، به کارگیری تکنولوژی روز، طراحی خوب و مدرن آج ها، تست های متنوع و معتبرترین استانداردهای دنیا، سازگاری با محیط زیست، مناسب با شرایط مختلف آب و هوایی، کیفیت بی نظیر و ماندگاری بالا از جمله ویژگی های لاستیک یوکوهاما است. اگر می خواهید بهترین ها را داشته باشید، به طور قطع در انتخاب لاستیک باید به یوکوهاما اندیشید. شما می توانید با ورود به بخش لاستیک یوکوهاما از محصولات این برند بازدید نمایید و از مشخصات کلی و فنی همراه با قیمت آن ها مطلع گردید.

راهکار عرضه کننده مستقیم تمامی برندهای لاستیک مطرح شده می باشد. شما می توانید بهترین لاستیک های مطرح جهانی را با پایین ترین قیمت همراه با ضمانت و خدمات پس از فروش از بخش لاستیک فروشگاه لاستیک و رینگ راهکار خریداری نمایید. از آنجایی که تمامی محصولات برندها در سایت درج نشده و فقط گل و سایزهای پر مصرف درج شده است، خواهشمند است در صورت عدم مشاهده لاستیک مورد نظر خود با ما تماس حاصل فرمایید تا آن را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *